lolinz

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Ellinor - 19 mars 2011 16:50

Hello Nu ligger jag och tittar tv det är ett jätte roligt program vet däremot inte vad det heter:)Jag var i sala idag och var på en butik men skor för stora fötter jag hitta 2 par ett par ser tantiga ut men vi får se hur mycket jag använder dom:) jag har varit skit trött idag så jag somna när jag kom hem det är helt sjukt egentligen men iallafall ikväll kommer en bild på dagens outfit<3 det var ett tag sen:)Idag ska jag få våfflor:) pappa lova för att jag klev upp tidigt i morse:) nu kan jag inte se på tv heller pappa lyckades sabba den det kan också vara anledningen till varför jag får våfflor. På onsdag ska jag till fyrishov med klassen vi ska ha en gympa lektion där och göra lite livräddning och sånt:) JULIA nu pratar jag med dig du SKA GÅ om jag så får dra dit dig<3Jag tror det kommer bli roligt vi får hoppas på det:) jag har simmat i simskola förut och kan allt vi ska göra förutom att dyka från kant jag lyckas alltid göra magplask men jag gör det iallafall:-D ska gå och äta nu puss på er:-*

Ovido - Quiz & Flashcards