lolinz

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Ellinor - 17 mars 2011 12:48

Hej sitter på svenska lektionen nu jag har 100 min svenska:( jätte roligt not!! Jag är skit trött:) jag ska sluta 13.45 idag skönt men sen ska jag hem och plugga:( och läsa lite jag önskar att jag hade mina glasögon för jag har konstant ont i mina ögon:-( och mitt huvud min kompis från klassen sitter och sjunger det låter inte så bra men hällre det än svenska lektion<3Som sagt jag ska bli en glasögonsorm jag fick veta att jag har brytningsfel har beställt mina glasögon men jag får dom först nästa vecka men nu ska jag jobba med uppgifter puss från mig:-*

Av Ellinor - 17 mars 2011 12:48

Hej sitter på svenska lektionen nu jag har 100 min svenska:( jätte roligt not!! Jag är skit trött:) jag ska sluta 13.45 idag skönt men sen ska jag hem och plugga:( och läsa lite jag önskar att jag hade mina glasögon för jag har konstant ont i mina ögon:-( och mitt huvud min kompis från klassen sitter och sjunger det låter inte så bra men hällre det än svenska lektion<3Som sagt jag ska bli en glasögonsorm jag fick veta att jag har brytningsfel har beställt mina glasögon men jag får dom först nästa vecka men nu ska jag jobba med uppgifter puss från mig:-*

Ovido - Quiz & Flashcards