lolinz

Alla inlägg den 11 april 2012

Av Ellinor - 11 april 2012 10:28

japp, nu sitter jag här bör skriva en artikel men orkar verkligen inte vet inte varför jag har blivit så jävla lat.... jag måste verkligen ta tag i det innan jag blir tjock med dåliga betyg:( 


idag hade vi cooper test på gmpan då jag är dålig får jag cykla och jag trodde det skulle bli en lätt match men inte fan  gick det 3 killar i min klass var sjukt snabba jag kunde inte komma förbi dem fast de sprang och jag cykla. de ska vara jävligt stolta:) men jag är stolt över mig själv för jag har inte cyklat på ett halvår och det gick ändå rätt bra:)


jag har kör idag:) tror jag ska söka till ett solo men jag är inte säker( en tjej i min kör vill att jag ska ha ett men jag vet inte) 


jag ska iallafall äta nu :)

Ovido - Quiz & Flashcards